Isnin, 2 Mei 2011
5 Ulasan

Terima Kasih Bro Askrie!

Isnin, Mei 02, 2011

Blog Suatu Kenangan telah terpilih sebagai salah satu  Top 10 Bloglist Pilihan Askrie Hishamuddin! dengan menduduki tangga ke - 8 daripada 10. Terima kasih di atas penghargaan tersebut daripada sebuah blog yang masih mentah ini. Dengan kemenangan ini, kualiti penulisan akan saya pertingkatkan lagi agar ilmu yang ada dapat dikongsi bersama di dunia blog ini. (Mungkin akan ada satu standard kot supaya blog sentiasa dikemaskini dalam satu tempoh waktu yang konsisten.)

Terima kasih sekali lagi dari saya selaku pengendali dan penulis blog ini.

p/s: baru perasan lupa nak letak tajuk..=.=

5 Ulasan:

.........cP~ berkata...

salam.

congratulations...

salam.

untuk orang yang dah ramai pengikut boleh la buang.
untuk yang baru berjinak2 tak boleh la buang, nanti orang malas nak tinggal jejak kat komen.

kihkih.. chegu dah glamor, buang pun takpe. orang masih nak chegu jenguk diorang (ke saya?) lagi..

http://secukuprasasebuahcerita.blogspot.com/2011/05/bila-air-mata-berbicara.html

Are RicH K berkata...

cp - terima kasih... :D

tiada unsur pembuangan kec menyentuh sensitiviti rakyat malaysia.. ehehe..

Askrie Hishamuddin berkata...

thanks and ur most welcome

Orang Kampung berkata...

tahniah arerich.. aku pun nak buat la.. hahaha,, kasi promote ckit.. bukan senang nak suh org buh blog kita dlm bloglist depa.. hahaaha

Are RicH K berkata...

bro ask - thanks again bro.. sgt2 dihargai.. :)

AOK - bloglist ke bro.. aku nak join gakla.. ahahaha

 
Toggle Footer
Top