Isnin, 20 Jun 2011
4 Ulasan

Terima Kasih! - v2

Isnin, Jun 20, 2011

Terima kasih kepada para pengunjung Suatu Kenangan kerana pada hari ini 20 Jun 2011 jam 18:00 Suatu Kenangan telah mencapai 10000 hit. (Masih jauh lagi hendak dicapai berbanding blog-blog lain)

Terima kasih kepada pengkritik yang sering singgah pada blog ini, AOK, Chii, Ain, Zulkarnain, Nunu dan lain - lain pengkritik. Terima kasih saya ucapkan. Tak dilupakan kepada mereka yang mengkritik secara terus kepada saya. (Nak kena sebut juga ke... ehehe...) Kritikan anda amat saya hargai.

Terima kasih juga kepada blog askhrie, ain (dasat adik ni.. sampai 2 kali dihargai)dan kak yatie (kak.. watie ke yatie.. konpius den.. huhu) ar-rifke kerana antara penyumbang trafik kepada blog saya. Jasamu akan ku kenang Boboi Boy.. (Erk.. Ada kaitan ker...)

p/s: masih bertatih...

4 Ulasan:

chii berkata...

wahhh..byk tuh..chii pun tah bape je..ahaha..erhh..nape smpai skrg chii xberapa nak tau pun pasal ni eh..adeih

owh..thniah la yer

Are RicH K berkata...

chii - kan ada widget die.. cuba tgk.. huhuhu.. xpun chii tgk kat stat.. :)

thnks chii... :)

Orang Kampung berkata...

hit tu apa erk.. haha..

Are RicH K berkata...

erk... ko x tau ke...

 
Toggle Footer
Top