Isnin, 4 April 2011
4 Ulasan

Terima Kasih!

Isnin, April 04, 2011

Terima kasih kepada Forum CutiMalaysia.my kerana menobatkan blog Suatu Kenangan sebagai pemenang tempat ketiga dalam Peraduan  Forum CutiMalaysia.my RM1,410... Anda bila lagi? dengan membawa pulang wang tunai RM100 dan t-shirt. Terima kasih tidak terhingga dari Suatu Kenangan kepada forum CutiMalaysia.my. Semoga sukses selalu manjadi pelopor sumber informasi industri pelancongan Malaysia.


Tamat kisah memberi ucapan terima kasih. Sekarang masa untuk mengkritik pula... (niat jahat giler)


Terima kasih adalah satu ucapan penghargaan daripada seseorang kepada seseorang yang lain sebagai salah satu tanda penghargaan samada penghargaan tersebut berbentuk pujian mahupun teguran. Banyak juga diaplikasikan kepada peniaga kerana ianya satu penghargaan daripada peniaga kepada para pelanggannya

Sikap segelintir peniaga tidak mengucapkan terima kasih ke atas pelanggan mereka amat dikesali. Hanya sekadar mengucapkan terima kasih kepada pelanggan tetap sahaja. Adakalanya sampai saya yang ucap terima kasih kepada mereka (Memberi lebih baik dari menerima. tak gitu.. ) untuk memberi sedikit kiasan kepada mereka supaya ucaplah terima kasih dan senyum. Senyum itu satu sedekah. Dapat pahala bekerja dan dapat pahala sedekah kerana senyum. Sudah dapat 2 pahala.yang nilainya hanya tuhan yang layak tentukan.

Mungkin nilai terima kasih dipandang enteng tapi pada hakikatnya memberi satu impak yang sangat besar. Orang akan menilai sejauh mana sikap menghargai pada seseorang itu. Adakah kita dalam golongan tidak bersyukur? Tanya hati anda..

4 Ulasan:

Orang Kampung berkata...

tahniah la arerich..
hehe..

Unknown berkata...

wahh..tahniah..leh ar banjer chii kalo camni kan :p

Park Min Rin berkata...

1 : tahniah.. :D
2 : memang kebanyakan peniaga macam tu.. cara halus.. kita sbg pembeli ucapkan terima kasih kuat2.. then senyum sampai ke telinga.. :p

ArericH K. berkata...

AOK - Tima kasih2.. x ok lagi ke blog ko tu bro...
chii - ehehe.. nak blanje ker..
adik ain - ehehe.. tima kasih.. tu yang den slalu wat kalo jmpa peniaga mcm 2...

 
Toggle Footer
Top