Sabtu, 16 April 2011
2 Ulasan

Mahu join bloglist pilihan Askrie Hishamuddin?

Sabtu, April 16, 2011
Untuk kesekian kalinya, blog Suatu Kenangan memilih untuk menyertai pertandingan  Mahu Join Bloglist Pilihan Askrie Hishamuddin! Seperti yang dipinta oleh pihak penganjur, beberapa syarat penyertaan perlu dipenuhi untuk melayakkan blog tersebut dikira sebagai layak untuk penyertaan iaitu:


1. Buat satu entri khas "Mahu join bloglist pilihan Askrie Hishamuddin"

Selesai dilaksanakan. 

2. Follow blog ini. Ala, bukan susah pun nak follow kan? Just click button follow kat sidebar tu je. Kalau tak nak follow, klik "like" facebook fan page Askrie Hishamuddin. Either one okay! Kalau nak follow dan like pun boleh jugak! xoxo

Dah ikut - pengikut ke 460 (peh.. nombor genapla pulak.. haha)

3. Copy paste header ini and please be ensure that header di bawah ini link dengan blog ini.


Seperti yang dipinta. 

4. Give me a reason/s why should I choose you as my bloglist. Kalau korang rasa soalan ini terlalu mencabar minda, maka abaikan. Kalau korang nak ambik hati aku, korang boleh puji-puji aku kat dalam entri tersebut. Depends on your own creativity.
Alamak, soalan cepucemas. Kenapa saya patut dipilih? Kreativiti dan kepelbagaian dalam penulisan blog menjadi satu cabaran kepada para blogger. Dalam merealisasikan kreativiti dalam penulisan blog, ilmu dan penggunaan bahasa menjadi satu medium yang penting - apa aku ngarut nie.. sebenarnya saya tidak tahu apa yang menariknya blog saya tetapi apa yang saya taip adalah apa yang berlaku pada sekeliling saya dan saya garapkan supaya para audiens faham apa yang saya cuba sampaikan. Sekadar sebuah blog baru yang masih memerlukan tunjuk ajar dari ramai orang.

5. Sila tinggalkan link entri blog korang kat ruangan comment dalam entry ini.


Syarat-syarat pemilihan oleh tuan empunya penganjur kepada para pesertanya.

Cara-cara pemilihan

Aku akan pilih blog yang ada full of contents and info yang berguna kepada pembaca. Yang sentiasa berupdate. Blog yang menarik and the most important is blog tersebut tidak annoying. Korang boleh rujuk entri ini untuk mengenal pasti sama ada blog korang annoying atau tidak.

Aku akan pilih 10 blog yang menarik untuk dijadikan bloglist pilihan. Mintak-mintak ramai la join. Peace!!! xoxo

Tarikh tutup penyertaan: 30 April 2011

p/s : kepada sesiapa yang join, aku akan mengikuti perkembangan blog korang dari semasa ke semasa untuk pastikan yang blog korang layak berada dalam bloglist pilihan aku. At the same time, korang punya traffic akan meningkat dari sehari ke sehari.

2 Ulasan:

Askrie Hishamuddin berkata...

thanks for join! ;)

regards : Askrie Hishamuddin

ArericH K. berkata...

thnks for visit bro.. :)

 
Toggle Footer
Top