Sabtu, 5 Disember 2009
0 Ulasan

termenung jauh....

Sabtu, Disember 05, 2009
aku telah ditegur leh makcik aku hari nie, apasal banyak termenung? ada ape2 msalah ker? nenek aku pun perasan da.. pelik aje die... bapak aku (kebetulan die dtg semenanjung tuk terima anugerah khidmat setia 30 tahun - congratz dad, ur the greatest father I ever had) pun berkata " pkir psal awek 2.. x pun pasal duit".. aku hanya mampu tersenyum dan menonton tv... makcik aku takut aku xde duit sebab aku hulur rm100 ngan modem maxis burukband tuk tutup akaun maxis burukband 2.. hehehe... mahal sangat.. tapi servis ntah apa2...Dia sempat pesan kalo ada apa-apa msalah.. citer aje kat dia... kalo bab mslah nie.. aku susah sket nak citer kat orng smpai aku nie di cop oleh awek aku perahsia... huhuhu.. bukan xnak citer tapi tulah.. aku lebih suka selesaiknnya sendiri... (mungkin cara y aku guna x betul ~ kata sesetengah orangla)

 sebenarnya aku x tau ape y aku fikirkan.. mungkin bnyak benda yang aku sdng fikirkan kot smpai xtau ape y aku fikirkan.. maklumla da nak ujung tahun.. simpanan xde lagi.. camana nak smbng study.. KPI lagi.. SKT capai sasaran ke x.. pendek kata.. bnyk lagi perkara x settle.. kena settlekan dengan kadar segera.. kalo x lmbatla aku kompom.. huhuhu...

Sok kena OT.. adalah sedikit income masuk.. Alhamdulillah.. Syukur.. sekurang-kurangnya adalah sedikit tambahan duit... boleh wat sedikit simpanan yang tidak seberapa ini... huhuhu...

0 Ulasan:

 
Toggle Footer
Top