Rabu, 9 Disember 2009
0 Ulasan

Penukaran Layout...

Rabu, Disember 09, 2009
hari ni 9 disember 2009 jam 9.05pm aku telah pun menukar layout blog secara rasmi kali ke-2.. sebelum ini adalah juga cubaan utk menukar layout yang lain tetapi agak pelik dan beberapa setting lari... leceh tul.. akhirnya tukar layout lama sehingga terjumpa layout Cronos ini.. Agak menarik juga dan terjatuh hati melihat layout ini dan terus memasang layout tersebut.. (layout lama masih disimpan untuk kes-kes kecemasan)..



rakan aku telah membuat header untuk blog aku.. (mengenangkan die xde keje arini.. dok gode-gode photoshop aje...) trimas bro alif kerana tolong aku watkan.. mungkin aku nak ejas sket sebab dia wat berdasarkan layout blog yang lama (aku wat x dipaparkan pulak.. sebab tu aku tukar layout baru.. hahahah).. bolehkan En Alif.. tu pun kalo xde kejela... nanti aku ajar apa2 yang ko x taula psal repair pc... heeee...

0 Ulasan:

 
Toggle Footer
Top