Khamis, 21 Julai 2011
0 Ulasan

Selamat Datang ke dunia Blog

Khamis, Julai 21, 2011

Hari ini saya tergerak hati untuk membuat carian berkaitan dengan nama blog SK ini (sejak trafik jatuh nie saja gatal tangan untuk wat carian kat google ini) dan saya agak terkejut kerana dalam diam-diam adik saya juga mula melangkah ke dalam dunia blog. Akhirnya kantoi gak dengan abangnya.. eheheh...


Cuma saya tidak sangka dia menggunakan domain yang sama seperti blog saya cuma terdapat sedikit pertambahan pada belakangnya iaitu nama pena beliau. Itu sahaja bezanya dan banner pun menggunakan nama Suatu Kenangan juga. Perbezaan ketara pada tagline yang beliau gunakan. Semoga berjaya dalam dunia blogging ini. Ini adalah link blog beliau iaitu:

http://suatukenangan-axiq.blogspot.com

Memang sah serupa. Nampaknya kena fikirkan idea untuk mengubah domain lagi nie ataupun mencipta satu empayar SK. Sekadar merintis sebarang kemungkinan di dalam dunia maya ini.

 Seorang rakan saya bertanyakan kepada saya tips & trick mengenai blogspot ini dan saya menolong beliau dengan penuh kesabaran kerana dia masih lagi baru dalam dunia blog ini. (Orang minta tolong, tolong dengan ikhlas, mana yang kita tahu kita tolong, mana yang tak tahu jawab tak tahu dan jangan jadi bodoh sombong pula). Akhirnya setelah berhempas pulas tidak tidur lena selama 2 malam berturut-turut akhirnya beliau berjaya menyiapkan blognya hasil usahanya sendiri dan sedikit bantuan daripada saya dan semakin aktif dalam membuat entri-entri terkini.




p/s: masih memikirkan tentang domain dan adik aku ni xde idea lain dah kot...

0 Ulasan:

 
Toggle Footer
Top