Sabtu, 22 Mei 2010
0 Ulasan

Perisian - Accounts & Budget Free

Sabtu, Mei 22, 2010


  1. Pada satu masa dahulu, saya pernah memikirkan mengenai 1 perisian yang mana saya boleh melihat pergerakan kewangan saya datang dan pergi. 
  2. Saya mengoogle di internet dan mencuba beberapa perisian percuma (freeware) dan kebanyakannya agak mengecewakan saya.
  3. Kemudian saya mencuba 1 perisian ini. Dikategorikan sebagai perisian percuma jika menggunakan 1 akaun sahaja dan perlu dibeli jika ingin menambah akaun ke 2 dan seterusnya. (masih bujang.. x perlu wat bnyk akaun)
  4. Sedikit sinopsis mengenai perisian tersebut:
  5. Accounts & Budget free is a simple accounting software that gives you all necessary tools to manage your expenses, income and your budget.
    The freeware version enables you to manage one account.
  6. Saya telah menggunakan perisian ini sejak versi 5.0 dan versi terkini adalah versi 6.01.
  7. Untuk maklumat lanjut, anda boleh melawat laman sesawang rasmi perisian tersebut dan boleh memuat turun perisian tersebut yang mana saiznya hanya sebesar 6.0MB dan serasi untuk persekitaran Windows XP,2000,Vista dan Seven.
  8. Selamat mencuba. 

0 Ulasan:

 
Toggle Footer
Top