Rabu, 29 Disember 2010
0 Ulasan

Tahniah pasukan Harimau Malaya - Piala AFF Suzuki 2010 milik kita!!

Rabu, Disember 29, 2010
 
Tahniah pasukan Malaysia, menamatkan kemarau 14 tahun Piala AFF Suzuki 2010 dengan kemenangan agregat 4 -2 walaupun kalah di Stadium Gelora Bung Karno 2 - 1 ( Menang pun disebabkan jaringan gol sendiri).
Nampaknya pasukan kebangsaan Indonesia gigit jari lagi untuk kali ke 4 setelah tewas pula pada Pasukan Malaysia(Mungkin pasukan mereka memerlukan cara baru supaya tidak dinobatkan lagi naib juara). Pasukan yang dianggap kerdil oleh mereka dan sering direndah-rendahkan. Mungkin terlalu yakin sehingga memakan diri sendiri.
Kepada penyokong fanatik Indonesia, terimalah kenyataan pasukan anda telah kalah kepada pasukan kebangsaan kami dan kami terima hakikat yang pasukan kami telah kalah tipis.
Kredit kepada penjaga gol pasukan kebangsaan (Khairul Fahmi) dengan memberikan persembahan terbaik sepanjang perlawanan. (Ramai awek tangkap cintan dengan lu bro... )
Tidak dilupakan penyerang Shafiee Salii yang menjaringkan gol yang cantik untuk membuatkan pasukan Indonesia tersentak seketika.
Tidak dilupakan kepada semua pemain yang banyak bertungkus lumus dan bertahan disamping memberi tentangan berbisa kepada pasukan Indonesia.

Sedikit jaringan-jaringan yang dilakukan kedua-dua pasukan. (Kreditz to Cyclon Ehoza.com)


p/s: Agak-agak esok Malaysia cuti umum tak... huhuhu.. dan tahun yang agak panas bagi Malaysia dan Indonesia..

0 Ulasan:

 
Toggle Footer
Top